Tuesday, August 21, 2007

pentru Didi

sms... e-mail... messenger... skype... share... chat... bip... secolul XXI zicea un coleg... eu as zice ca am uitat sa mai comunicam.. cu intonatie (!), sa sacrificam cuvinte de dragul unui gest, ne ascundem in spatele unui screensaver... in fine, asta e alta discutie... m-am conformat. Acum.. sa fie intr-un ceas bun (!)... ca al meu a stat de tot, vorba unui amic. Ma obisnuisem cu el, mergea ca un melc, trebuia sa fac calcule pitagoreice cand ma uitam la el ca sa aflu ora exacta, aveam in permanenta un sextant in buzunar (trebuie specificat ce NU masoara aparatul asta ?!) si un echer la butoniera, vorba lui Marin Sorescu, ca sa ma ajut de ele cand aplic cosinus-ul unghiului dintre cele doua ace, aplicat apoi succesiv cu ajutorul integralei in functie de secundar, care s-a dovedit a fi tradator, batand secunda cu 17,5A / k x Pi mai incet datorita atractiei Pamantului ce difera de la un punct la altul pe Terra, aici fiind functie direct proportionala cu unghiul dintre axele minore ale traiectoriei eliptice imperfecte ale lui Saturn in anii bisecti si cand Jupiter e innorat.
Destul ?! Ca sunt in dispozitie de scris. OK, nu-i nimic. See ya, Didi. Sper sa "gusti" incalceala rupta din cutiuta ce o port pe umeri si in care am ceva idei si substanta de crescut parul (nici aia cine stie ce).

1 comment:

Mirela Rus said...

aaaaaaaa....i'm impressed. cu dedicatie mmmmm
mai vreau!!! mai scrie!!!!